6.29.2011

Love is inside everybody!

                         Heeee schatjesss.
Ik heb vandaag toch zulke leuke kleding gekocht he, Bij de primark helemaal geslaagd zeker leuke collectie nu ik zou gaan kijken.  Over die kleding zal ik vrijdag ofzo meer posten + het klassenuitje die er morgen aan zit te komen. Maar even terug op vandaag. Ik was dus leuk wezen shoppen en zeker geslaagd , krijg ik een telefoontje dat ik door ga op 3Havo duss afstroom van 2Vwo naar 3Havo. Balleeeennn. Ik was dus helemaal down en toen kreeg ik me h&m kleertjes binnen die echt geweldigg zijn dus ik weer happy. xd.  Bij die kleding zat ook het kabeltje van me fototoestel waarmee ik foto;s heb gemaakt bij het concert van Justin Bieber duss die snel op me com gezet en hier komen er dan ook een aantal. Tot Vrijdaggg. (lll')
Voorr iedereen die over is Gefeliciteerddd !!!! Enjoy.


Met me nichtjessss afwachteen totdat JB opkomttt.


Het aftellen  :O:O




De filmpjess zal ik zo snel mogelijk bij music plaatsen.

No comments:

Post a Comment